شرایط ویژه ارائه خدمات مرکز کارا درمان در زمستان سال 95

***لطفا با دکمه اشتراک با  تلگرام  این مطلب را به  دوستان خود نیز اطلاع دهید***

"""به مناسبت نوروز 1396""

·         کلیه تخفیفات ویژه زمستان 1395  به علت خرید های عمده مواد مصرفی  می باشد و تمامی تلاش خود را نموده ایم تا با حداقل کردن دستمزد ارائه خدمات را برای شما تسهیل نماییم .

·         تمامی خدمات با حفظ کیفیت و به بهترین شکل  ممکن همانند گذشته  ارائه می گردد

·         بوتاکس مصرفی دیسپورت انگلستان است و دارای مجوز وزارت بهداشت ایران می باشد و به علت اطمینان به عملکرد دارو و نحوه تزریق اثر آن به مدت 3 ماه  از زمان تزریق  دارای  گارانتی اثر دارو  می باشد

·         به علت نوسانات ارز   و تاثیر آن بر قیمت مواد مصرفی تخفیف ها تا زمان پایان داروهای  خریداری شده اعتبار دارند و اولویت با مراجعانی است که نوبت اخذ کرده اند .

لیست هزینه های  لیزر موهای زائد با بهترین کیفیت و جدید ترین دستگاهی ایلایت و دایود

"""شرایط تضمینی نتایج  درمانی رفع موهای زائد مرکز کارا درمان  برای  نوروز 96""

·        دایود 808 نانومتر آخرین تکنولوژی و موثر ترین روش جهت رفع موی زائد در نژاد ایرانی است نتایج درمانی با دایود 808 سریع تر ، محسوس تر و ماندگار تر است .همچنین احتمال برگشت موهای زائد با کمک تکنولوژی دایود در مقایسه با ایلایت کمتر است

·        احتمال عوارض جانبی در هر دو روش ایلایت و دایود کم است ولی در دایود این احتمال بسیار اندک است